समयले डोरिएको छत्रबहादुर दम्पतीको जीवन - Naya Online

समयले डोरिएको छत्रबहादुर दम्पतीको जीवन

देवेन्द्र सुर्केली

भक्तपुर जिल्लाको व्यस्त चोक गट्ठाघर । त्यसको २५ मिटर उत्तरदेखि झण्डै १०,१५ मिटर पूर्वमा छ एउटा घर । जुन घर शहरमा परिणत हुँदैगर्दा आधुनिक थियो भने अहिले पुरानो डिजाइनमा परिणत भइसकेको छ ।

उक्त घरमा ९० वर्ष पुग्न लागेका पाका एकजोडी बस्छन् । अक्सर घरबाहिरको सिकुवामा रहेको घाम ताप्ने ठाउँमा बसिरहेका देखिन्छन् । ८० वर्ष नाघिसके पनि हिडडुल गर्न, घरको तलामाथि गरिरहन सक्छन् । आगन्तुक पाहुनाहरूसँग मज्जाले भलाकुसरी गर्न सक्छन् ।

छत्रबहादुर खापुङ र लक्षीमाया याक्खा खापुङको जोडी हो यो । छत्रबहादुर वि.सं. १९९३ वैशाख ९ गते जन्मिएका हुन् भने लक्षीमाया १९९९ असारमा । उहाँहरूलाई सहयोग गर्ने एक आफन्त छन् । त्यसैगरी आगन्तुक पाहुना आउनसाथ लुटपुटिहाल्न मन पराउने दुई कुकुर छन् ।

उहाँहरूको पुरै एक्लो भने होइनन्, छोराबुहारी, नातिबुहारी, नातिनीज्वाइँहरू सबै युकेमा छन् । हरेक दिन बिहानबेलुकी फेसबुक म्यासेन्जरमा भिडियो कुराकानी हुन्छ परिवारको । तसर्थ कुनै पनि हालतमा परिवारबाट टाढा रहेको भान नभएको बताउँछन् ।

“तपाइँहरू युके जानु भएन ?” पंक्तिकारको प्रश्नमा छत्रबहादुर खापुङ भन्छन् –“मन नमान्दा नमान्दै छोराले मधेश झार्यो । मधेशमा भिजिसकेको मान्छेलाई फेरि भक्तपुर ल्याएर राख्यो । जहाँ जहाँ भन्यो त्यही जाने हो ? भनेर छोरालाई झपारेँ । अनि यहि बसिरहेका छौं ।”

साँची ! एउटा परिवारको जीवनको दौडाई, बसाइँ सराइँ निरन्तर हुन्छन्, धेरैपटकको सराइँबाट त दिक्क पनि होइन्छ है ! छत्रबहादुर खापुङको कुरा सुन्दैगर्दा पंक्तिकारलाई लागेको जिज्ञासा । अनि बिस्तारै अहिलेसम्म बाँचेको जीवन र भोगेको भोगाइबारे कोट्याउन शुरु गर्यो । छत्रबहादुरलाई जीवनका दुःखकष्टहरू पोख्न खासै रुचि नराख्दा नराख्दै पनि कुरैकुरामा धेरै कुरा उक्किहालेछन् ।

एकधारे परिवार
तेह्रथुम जिल्लाको जलजले गाउँ । जहाँ एक धारा थियो, उक्त धाराको पानी पिउथेँ खापुङ परिवार । त्यसैले एकधारे परिवार भनेर चिनिने पनि गर्थे । त्यहाँ रंगलाल खापुङ र हाङ्रोती सेरेङ चोङबाङबाट माइला छोराको रूपमा छत्रबहादुर खापुङ जन्मिएका हुन् ।

उतिबेलाको सामाजिक परिवेश अहिलेको भन्दा धेरै फरक थियो । धरानदेखि नुन, मट्टितेल बोकेर लानुपथ्र्यो । बारीको ससाना फोक्टा पनि बाँझिदैन थिए, सबैमा खेती लगाइन्थ्यो । वर्षभरी काममै व्यस्त रहनुपथ्र्यो, चाडबाडमा रमाउनबाहेक । त्यो व्यस्तता सिर्फ दुईछाक खानकै लागि हुन्थ्यो । जग्गाजमिन धेरै हुनेले धेरै अन्नपात बटुल्थे । थोरै हुनेको वर्ष समस्यामा नै बित्थ्यो । पैसा त देख्न मुस्किल हुन्थ्यो, हाटबजारमा अन्नपातकै विनिमय बढि चल्थ्यो । लेकमा हुनेले सीमसाग, निगुरो वेशीँमा हुनेले हरियो मकै, सिमी, आँप दिएर साटासाट गर्ने गर्दथे । अन्न दिएर मासु किन्ने, दालसँग कुनै अन्न साट्ने इत्यादि हुन्थ्यो । गाउँघरमा हुने मरौपरौमा परस्पर सहयोग हुन्थ्यो ।

छत्रबहादुर काममा खट्न सक्ने भएपछि चारआनामा खेताला गएका रहेछन् । त्यसपछि बिस्तारै छ आना, आठआना पाउदै गरेको पनि स्मरण गरे । चारआना पाउने समयमा एक रूपैयाको ढ्याक पैसा पाएको तर बाह्रआना फिर्ता दिने पैसा नहुँदा जसले दियो उसैलाई फिर्ता दिएर अर्को तीनपटक खेताला गएर पूरा पैसा लिनुपरेको यथार्थता पनि सम्झिए ।

पैसा जोगाउनु त्यसबेलाको लागि महत्वपूर्ण कुरा थियो । किनभने वर्षदिनमा सुभा तिरो उठाउन आउथेँ । कुनै एकघरमा अड्डा जमाएर बस्थे । मासु, दही, दुध माग गथ्र्यो । पैसा थिएन भने जिन्सी कुरा तिर्नुपर्ने रकमभन्दा बढि जान्थ्यो । जलजलेतिरका खापुङहरूको सुभा जिम्मा म्याङ्लुङका रंगिते भन्ने रामलाल खापुङ उठाउन आउँथे ।

छत्रबहादुरका बुबा रंगलाल खापुङ लेखपढ गर्न सक्ने व्यक्ति थिए । लेखापढी गर्नुका साथै फेदाङ्मासमेत थिए । बुबा केही समय परदेश लाग्दा आमाले उनका सरसामान छुन नदिएको पनि छत्रबहादुर सुनाए । समान छुँदा फेदाङ्मा जहाँ रहे पनि दुःख पाउने, समस्या हुने विश्वास गरिन्थ्यो । उनै रंगलालले छोराहरूलाई धुलोमा लेख्न सिकाएका रहेछन् । लेख्न जानेको कुरा बाँसको पट्याँसमा उतारेर सुरक्षित गर्ने गरेको स्मरण पनि गरे ।

वि.सं. २००२ सालमा जलजलेको सन्यासी छापमा हालको शंकर माविको स्थापना भयो । त्यहाँ रहेका केही बुज्रुक नेवारहरूले मन्दिर बनाए, स्कुल बनाए । पढालेखा नै भए पनि रंगलालले स्कुल निर्माण अध्ययन अध्यापन सहभागी हुन पाएनन् । त्यसबेला आसाम आरा काट्न जाने प्रचलनले रंगलाललाई पनि छोयो र परदेश लागे । २००९ सालमा त बितेको खबर आयो । त्यसपछि माइला काका वक्तुवारले दाईको सिको गरेर फेदाङ्माको काम गर्न लागेका पनि थिए । उनले एकधारे मास्तिर देविथान पनि स्थापना गरेका छन् ।

चैते दशैंँमा टिकाबाहेक दर्शैंकै रूप
शिवालय मन्दिरको मुनी रामनवमीको दिन ठूलो मेला लाग्ने गर्दछ । उक्त रामनवमी मेला कहिलेदेखि लाग्यो भन्ने कुरा छत्रबहादुर खापुङलाई थाहा भएन । जान्दाखेरी मेला लागिरहेको र वर्षेनी लाग्ने मेलामा अनिवार्य पुग्ने गरेको बताए ।

पहिले रामनवमी मेला खोरङ्वा खोला र तमोरको दोभानमा लाग्ने गथ्र्यो । चैतवैशाख तिथिमा पर्ने मेलामा सुँगुर काटी खाँदा पेटको विरामी र हैजाले समस्या पारेपछि वीरबहादुर मास्केले केही वर्ष शिवालय मन्दिर (हालको शंकर मावि रहेको ठाउँ)माथि सारेका रहेछन् । पछि याङसिलामा सारियो । त्यहाँ सार्न तत्कालिन प्रधानपञ्च कुमार मास्केको हात रहेछ । वीरबहादुर र कुमार बाबुछोरा हुन् । मकै उम्रने बेलामा लाग्ने भएकोले गाउँलेको गुनासो भएपछि सार्ने काम भइरहेको पाइन्छ । पछिल्ला दिन मा शिक्षाप्रेमी तथा व्यावसायी विजय सम्बाहाम्फे तोक्मास्थीत तीनधारेमा लगाउँदै आएका छन् ।

चैते दशैं समेत भनिने उक्त तिथिमा फूलपाती, भेजो, मार, टिकाकै नाम दिएर मनाइने गरिन्थ्यो । र, फूलपातीकै दिन भव्य मेला लाग्ने गरेको र टिका लगाउनेबाहेक चैते दशैले दशैंकै रूप लिने गरेको छत्रबहादुरले सम्झिए ।

त्यसबेला रामनवमी मेलाको मुख्य पूजा अमृत पयाङ्गोले गर्ने गर्दथे । उनले नौ दिन धुपवात्ती नै गर्ने गर्दथे । उनी बाँचुञ्जेल धुपवाती गरिरहेको नै थाहा पाएको छत्रबहादुरले सुनाए ।

भर्तिको लहरोमा लहरिँदा
झण्डै २२ पुग्दामात्रै छत्रबहादुरको विवाह भयो । त्यस समयमा छिटै विवाह गर्ने चलन भएपनि छत्रबहादुरले विवाहप्रति त्यतिधेरै चासो देखाएनछन् । आमाबुबाले कि रोजेको छस् भने ले होइन भने हामीले भनेको ठाउँमा माग्न जाउँ भनेर ढिपी गरेछन् ।

छत्रबहादुरलाई विवाहपश्चातको जीवनबारे डर लागेरै नहतारिएको बताए । अहिले विवाह गर्दिनँ भन्दा पनि धर नपाएपछि बुबाआमाको रोजाइमै संखुवासभाको तेल्लु पुगेर मगनी गरे । एकधारे र तेल्लुमा कुटुम्बेरी बेस्सरी चलेको रहेछ । त्यसैको फेरोबाट छत्रबहादुर खापुङले लक्षीमाया याक्खासँग विवाह गरेका हुन् ।

लिम्बूको छोरा अनिवार्य लाहुरे भर्तिमा लहरोमा उनिने प्रचलन नै छ । ‘लाहुर भिड्न जानुभयो कि भएन’ भन्ने प्रश्न गर्दा ‘लाइनमा उभिएँ, तर दार्जिलिङमा जाडोले झन्नै मरे नि !’ भनेर अट्टाहस हाँसो हाँसे ।

दार्जिलिङ भर्ति खुलेको छ भन्ने सुनेपछि वि.सं. २०१८ सालतिर विविरेँ भनिने भक्तिप्रसाद खापुङ, जेमिरे माइलालगायत ९,१० जनाजति दार्जिलिङ पुगेछन् । जाडोले रोगी मान्छे त उभिनै नसकिने, लुगा फुकाएर लाइन लगाउँदा तुसारोले जिउ सेतै बनाएकोले फेल नै होस् भन्ने कामना गरेछन् । काठको फलेकमा बस्दा छत्रबहादुर खुट्टा सिधा नभएकोले फेल भएछन् ।

फर्कदा खर्च सकिएर काँचो स्कुस खाएको ज्यादै मिठो भएको प्रसँग पनि सुनाए । सिम्सारा उकालोमा बाटो ढाकेर स्कुस झाँगिएको रहेछ । त्यहिबेला काँचो स्कुस टिपेर खाएका रहेछन् । “ज्यामिरे माइँला केही बाठो भएकोले एक तामाङको घरमा गई खानेकुरा उधारो मागेर खायौं र घर आउन सकियो, धेरै कुरा बिर्सिए पनि त्यो क्षण त बिर्सन नसकिने रहेछ ।” विस्मृतमा पुगेर छत्रबहादुरले भने

यात्रा आसामको, गन्तव्य उदयपुरमा
उसबेला गाउँका मान्छेहरू आसाम आरा काट्न जान्थे । छत्रबहादुरले जोडी बाँधेपछि लाहुरको प्रयास गरे । नभएपछि आसाम जाने निधो गरे । भर्खरै विवाह गरेको लक्षीमायाले पनि बाँचे सँगै, मरे सँगै भन्दै पछि लागिन् ।

आरा धारानमा दुईजना चाहिन्छ । त्यसैले १५ जोडी जति बनेर आरा काट्ने टोली बनाए । हिड्नेबेलामा लक्षीमाया मान्दै मानिनन् रे । “माइती पुर्याउँदा पनि आसाम नै जान्छु भनेर बुढासँगै फर्किएँ । लाठेहरू आरा काट्छन्, म भात पकाइदिन्छु, जाँड पकाइदिन्छु भनेर पछि लागेँ नि ।” लक्षीमाया त्यसबेलाको क्षण सम्झिन्छिन् ।

मोरङको जोगबनी पुगेपछि आसाममा आरा काट्न बन्द भएको खबर सुनेपछि टोली विलखबन्दमा पर्यो । त्यसबेला झापा मोरङ सुनसरीको धेरै जङ्गल मासिएका थिएनन् । टोलीमध्यका केही जोडी इटहरीतिर काम खोज्दै गए । छत्रबहादुरको टोली उदयपुरतिर लागे । धरानदेखि चतरासम्म गाडीमा, त्यसपछि कोशी नदि पार गरेर कमला नदिको छेउमा रहेको डिपोमा पुर्याएछन् ।

डिपो पुगेपछि त्यहाँ पुर्याउन गएका व्यक्तिले अर्को ठेकेदारको जिम्मा लगाएछन् । त्यहाँको सरदारले आरा दिएर जंगल छिराएछन् । सखुवाको रुखहरू दुईजना अंगालोले नभ्याउने थिए । कति राम्रो रुख भनेर ढाल्यो, भित्र त पोचा पसेर ठूलठूला भ्वाङ परेर काठ काट्नै नमिल्ने हुन्थे । टुप्पामा राम्रो छ कि भन्दै गिड्दै गयो, माथिसम्मै पोचा हुन्थ्यो । ति सखुवाहरू रेलका लिग बनाउन काटिएका हुन् । तर पुरानो रुखमा पोचा पस्ने भएकोले ठेकेदारलाई पनि ठूलो घाँटा भएको सुनाए । पुसदेखि चैतसम्म बस्दा रुख काट्नेहरूलाई पनि बाटो खर्चमात्रै हुन सकेको थियो ।

उदयपुरदेखि सिधै जलजले, तेह्रथुम नै फर्केका छत्रबहादुरले श्रीमतीलाई गाउँमा छोडी फेरि झापाको जलथलमा झरेर दुई वर्ष आरा काटेका रहेछन् ।

चार दाजुभाईमध्य जेठा पदमबहादुर र उनी छत्रबहादुर भने ज्यादै मिलेर काम गर्ने गर्दथे । आरा काट्नमा जोडी बन्नदेखि हरेक काममा सँगै हुन्थे । साइँला भक्तबहादुर कक्षा १० सम्म अध्ययन गरेकाले धेरै स्कुलमा शिक्षक पेशामा आवद्ध थिए । कान्छा गणेशबहादुर भने भारतीय सेनामा भर्ति भएका थिए ।

ढाकरले निहुरिन नमिलेको ढाँड
छत्रबहादुर दम्पतीको एक सन्तान सुर्य खापुङको जन्म भइसकेको थियो । नजिकै स्कुल भएकोले सुर्यले अध्ययनमा राम्रो समय दिन सके । छत्रबहादुर दम्पती भने घर, खेत, बारी, खेताला र पैकारमै समय व्यतित गरिरहे । पेशामा परिवर्तन गर्नुपर्छ कि भनेर सोच्दै थिए ।

यतिकैमा छत्रबहादुरले स्थानीय एक सम्बाहाम्फेको किराना पसलको लागि धरानदेखि ढाकरमा सामान ल्याइदिने कार्यण् गरे । करिब १ वर्ष ढाकर बोक्दा ढाँड कुप्रो पार्न भएनछ । जसले गर्दा खन्ने काम आइपर्दा गर्नै मिलेनछ । अनि कसैले खेताला भन्न आएमा ‘लु ! हलो भने जोतिदिन्छु । खन्न चाही सक्दिनँ है ।’ भनेर टार्नुपरेको समस्या पनि सुनाए ।

धरानदेखि ढाकर बोक्दा सामान्य नुन र मट्टितेलबाहेक केही जोरजाम गर्न नसकेको पीडा एकातिर थियो । अर्कोतर्फ बाटोमा भेट हुने ताप्लेजुङका ढाकरेले पनि उल्टो ऋण परेको कुरा सुनाएपछि यस पेशामा मन मरी सकेको थियो । उता ससुरालीबाट पनि खबर आएछ –“ज्वाइँले धरान खेप्न थालेको खबर पायौं, त्यसरी धरान खेप्दा केही फाइदा हुन्न । हामील बुझिसकेका छौं ।”

त्यसपछि छत्रबहादुरले ढाकर बिसाए ।

समय बितेको पत्तै भएन । वि.सं. २०३६ सालमा त सुर्यबहादुर ‘मलायाको लाहुरे’ भए । व्रिटिसले मलेसिया छोडेर गोर्खा फौजलाई हङकङ पुर्याएता पनि मलायाको लाहुरे नै भनिन्थ्यो । छोरा मलायाको लाहुरे भएपछि भने छत्रबहादुर दम्पतीलाई केही राहत पुग्यो । केही वर्षपछि सुर्यले मोरङ जिल्लाको खोसानेमा घरजग्गा लिए र बुबाआमालाई तराई झर्न अनुरोध गरे ।

“दुःखजिलो गरेको ठाउँलाई चटक्क छाडेर जान मन नलाग्दो रहेछ ।” छत्रबहादुरको भनाई थियो । छत्रबहादुर दम्पती तराई झर्न मानेनन् । सुर्यको परिवार त हङकङमै बस्थ्यो । त्यसैले तराईको घर खाली नै थियो । केही सीप नलागेर वि.सं. २०५० सालमा छत्रबहादुर दम्पती तराई झरे । उनी काम गर्न रुचाउने मान्छे, त्यसैले तराईको फाँट पनि जोत्न थाले ।

“कति पटक जोत्नुभयो ?” गाउँलेले सोध्थे रे ।

छत्रबहादुरले पहाडे काइदाले भन्थेँ रे –“एकपटक जोतेर पुगिहाल्छ नि ।”

तर तराईका समतल ठाउँमा धेरैखेप जोत्नुपर्छ । जसलाई चाँस काट्ने भनिन्छ । चाँस काटिँदा डल्ला बस्दैनन् । चाँस नलाउँदा राँटा धेरै बस्छन् ।

छोराको घरले डोर्याएको बसाइँसराइँ
तराईको गर्मीमा बानी बस्दै थियो, फेरि छोराले भक्तपुरमा घर बनाए । सर्न अनुरोध गरे ।

“पहाडको घर जिवित छ, माया लाग्दालाग्दै झरियो । अब यहाँ माया पलाइसक्यो । आउन सक्दैनौ ।” भनेर जवाफ दिएछन् ।

यस्तै सवालजवाफकै क्रममा १४ वर्ष बितेछ । छोरा सुर्यको परिवार युके जाने भए । आफ्नो पाउदरको भाग खोजी खान युके जानैपर्छ भन्ने सुर्यले सोचेँ अनि बुबाआमालाई भक्तपुर आउन कर गर्न थाले ।

“तिमेरले जहाँ बोलायो त्यतै आउन सक्दिनँ, पहाडमा घर जिउँदै छ । बरु त्यतै जान्छु ।” भनेर छत्रबहादुरले भनेछन् ।

माया भन्ने चिज नै यस्तै रहेछ । जहाँ बस्यो त्यहीँ माया, जे काम गर्यो, त्यसैको माया । त्यसैले तराईको घरजग्गा छोड्नै मानेनछन् । सुर्यले के गर्दा माया सकिन्छ भन्ने बुबासँग प्रस्ताव गरेछन् ।

“तिमेरकै कमाई हो, सप्पै सप्पै बेच्यौँ भने माया नरहला ।” माया मेटाउने नयाँ कुरा सुनेपछि सुर्य पनि निकैबेर घोरिएछन् । बुबाआमालाई जसरी पनि भक्तपुर सार्न चाहेका सुर्यले बेचबिखन गरेछन् ।

वि.सं. २०६४ यता छत्रबहादुर दम्पती गट्ठाघर बस्दै आएका छन् । बेलाबेला छोराबुहारीले युके लैजाने प्रस्ताव ल्याउँछन् रे । तर अब त कही जान नसक्ने भन्दारहेछन् । त्यसैले हरेक वर्ष छोराबुहारी करिब १ महिनाको समय लिएर बुबाआमा भेट्न आइरहन्छन् ।

“दिनहुँजसो भिडियोमा कुराकानी गरेपछि सबै परिवार एकै ठाउँ छौं नि !” लक्षीमाया भन्छिन् । “दिन पनि के आयो आयो नि, समुद्रपारी रहेको छोराबुहारी, नाती नातीनीहरू अनि नातीनी बुहारी र नातीनीसँग एकै ठाउँमा छुङजस्तो लाग्छ, भिडियो बोल्दा ।” लक्षीमाया थप्छिन् ।

“फेरि जहाँजहाँ पुग्यो, बस्यो सपना त तेह्रथुमकै जलजलेकै मात्रै देखिन्छ । त्यसैले पनि यो भन्दा अर्को ठाउँ हामी जान चाहन्नौं ।” छत्रबहादुर दम्पतीकै कथन छ ।

नयाँअनलाइनसँग एप्समा पनि जोडिनुसक्नुहुनेछ । एन्ड्रइडको लागि यहाँ क्लिक गर्नुहोस् । त्यसैगरी हामीलाई फेसबुकट्वीटर र युट्युवमा पनि पच्छ्याउन सक्नुहुनेछ ।



सम्बन्धित शीर्षकहरु

अस्मिता पत्रिकाको त्यो तीन सय रूपैयाँ

राजकुमार दिक्पाल मेरा आदर्शमध्येका एक हुन्, मेरा आफ्नै बुबा । घरमा उपलब्ध पुराना कागजपत्रहरूको...

कवि विमल गुरुङको घरमा छोरो भई बस्दा

राजकुमार दिक्पाल उडेको चरी समातूँला झैँ लाग्थ्यो । प्रयास गरियो भने पानीमै आगो बाल्न...

मुन्धुम मगमगाउने कविताहरूमा घोत्लिदा

राजकुमार दिक्पाल समकालिन कविता लेखनले विम्ब विधानमा परम्परागत, निश्चित मान्यता अनि सिमाहरूबाट मुक्ति खोजिरहेछ...

सम्झनामा किसन राई

राजकुमार दिक्पाल एउटा अकल्पनीय तीतो यथार्थका बीच आज तपाईको सम्झना गरिरहनुपरेको छ किसन सर...

कवि जुनू रानाको प्रथम कविता कृति “रातो नदि” विमोचन सम्पन्न

काठमाडौ । कवि जुनू रानाको पहिलो कविता कृति रातो नदि विमोचन सम्पन्न भएको छ...

इलाका प्रहरी कार्यालय वानाको आवास भवन डीआईजी खापुङ्द्वारा उद्घाटन

संखुवासभा । इलाका प्रहरी कार्यालय वाना संखुवासभाको आवास भवन उद्घाटन भएको छ । भवनको...

जसपा नेपालको महत्त्व थप बढेको अध्यक्ष यादव यादवको दावी

जनकपुरधाम, २६ जेठ । जनता समाजवादी पार्टी नेपाल (जसपा)को महत्त्व अझै बढेर गएको जसपा...

राष्ट्रिय मुक्ति क्रान्तिको विराटनगरमा वृहत प्रदर्शन

विराटनगर, २६ जेठ । राष्ट्रिय मुक्ति क्रान्तिले विराटनगरमा वृहत प्रदर्शन गरेको छ । कोशी...

अशोक राई पक्षलाई संसदीय कारवाहीमा सहभागी हुन नदिन सर्वोच्चमा रिट

काठमाडौं, जेष्ठ ६ । जसपा नेपाल फुटाएर छुट्टै पार्टी गठन गरेका अशोक राईपक्ष थप...

छुट्टाछुट्टै सवारी दुर्घटनामा ६ जनाको मृत्यु

काठमाडौं, १२ वैशाख । सुर्खेत, भेरीगंगा नगरपलिका–५ रत्न राजमार्ग सडकमा नेपालगञ्जबाट सुर्खेततर्फ आउँदै गरेको...